Kaupan ehdot

Powergrip.fi - kaupan ehdot

(1.6.2010 alkaen)

1. Yleistä tietoa verkkokaupasta

Toiminimi: Powergrip (Y-tunnus: 2274308-3)

Toimimme Suomen lakien ja asetusten mukaisesti. Myymme tuotteita Suomeen ja Euroopan unionin alueelle. Verkkokaupastamme tilaavan henkilön tulee olla täysi-ikäinen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokauppamme ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

3. Maksutavat

Voit maksaa ostoksesi joko verkkomaksuna, käteisellä noudon yhteydessä tai laskulla. Tutustu maksutapoihin.

4. Toimitustavat

Toimitamme tuotteet Suomessa Postin kautta. Toimitukset Suomen ulkopuolelle sovitaan tapauskohtaisesti. Tutustu toimitustapoihin.

Jos tilattua tuotetta ei jostain syystä ole saatavilla, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostitse tai puhelimitse. Tuotteiden värit ja painatukset saattavat poiketa verkkokaupan esimerkeistä etenkin yksilöllisesti värjättyjen (dyed) kiekkojen tapauksessa.

5. Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautukseen seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero, nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi
  • Pankkitilinumerosi
  • Kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

  • Fritid Finland Oy
  • Latokartanontie 1 A
  • 90150 Oulu
  • Puhelin: 045-2718 818

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi.

6. Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan reklamoida kuljetuksesta vastaavaa tahoa viipymättä. Meille asiasta voi ilmoittaa osoitteeseen myynti@powergrip.fi. Autamme tarvittaessa asian selvittämisessä.

7. Riidanratkaisuelimet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Linkki ODR-forumille

8. Asiakastietojen kerääminen ja hallinta

Lue rekisteriseloste